Morgon :)

Shuue! :)
Lite nytt uttryck där :) Går runt och säger det typ hela tiden x)
Jag ska åka till skolan om typ 10 min. men jag är klar med allt så jag tänkte att jag ju kunde blogga lite snabbt :D
Jag är seriöst helt besatt av Twilight? Jag är superglad idag bara för att jag vet att jag kommer hålla i New Moon om en stund?? De böckerna gör mig så jävla lycklig<3 
Höhöhöh, nu såg jag att jag har missat ett sms från Mamma Bob ^^ Hon skickade det ngn gång igår och frågar vad vi har för sidor till provet idag, lite fail att jag inte såg det igår x) Aja, hon fick la tag på ngn annan förhoppningsvis ^^ Annars går det nog inget vidare för henne på provet idag :/

Jag lyssnar på Amy Winehouse och jag är GLAD! :DD
Bara svenska,  hemkunskap och gympa i skolan idag, sen slutar vi :D
Och då kan jag sätta mig och läsa :G
Lääääääääängtar<3

Jag vet jag är världes boknörd!
Och jag älskar det! :D

Men nu ska jag gå och ta på mig skor och sånt och gå ut till moppen :P
Ses efter skolan folk :D<3


Kommentarer
Postat av: MarsH

Ditt CP?! Du uppdaterar aldrig ditt kiss 8o| :@ ;(

jag gråter.



2009-05-23 @ 18:12:14
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: S O P H I A

Din jekla skosnöre-elefant! Du har inte uppdaterat på 5 dar?



Kattbajs :)

2009-05-24 @ 20:40:30
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0