Regnigt :o

HejsanHejsan!
Kalle
bakade förut så här sitter jag och äter Blåbärspaj :D
Det är väldigt gott, bra att ha en brorsa som kan baka :)

Vi gjorde typ ingenting i skolan idag, det var as gött :P Min svenska-grej gick bra och sen på hemkunskapen åt vi kycklingsallad och glasstårta :D Gympan var inställd för att vi skulle kolla på Mamma Mia som kören hade satt upp, det var la helt okej och Becca sjöng ett väldigt fint solo på The Winner Takes It All :)
Sen var dagen slut och jag körde hem i spöregnet, jag blev verkligen AS blöt :O Det bara droppade om mig när jag kom in x)
Här hemma satte jag mig och läste en stund innan jag gick upp och lyssnade på musik i mitt rum ett tag.
Tog även med mig kameran upp och tog kort på saker, typ stenar jag har i min hylla, CD-skivor och mig själv ^^
Kände mig typ as fjortis bara för att jag tog kort på mig själv? Men ändå, har inte tagit kort på mig på länge och orka ha massa gamla bilder som profilbilder m.m :D



Hej!

Upptäckte just att det var alldeles för tyst här och kom på att jag inte lyssnar på musik :O
Upp med Spotify! :D
Nu lyssnar jag på Lollipop Luxury med Jeffree Star, tips från Marsh x)

Ni är fortfarande väldigt dåliga på att ge mig musiktips, hur svårt är det att bara skriva en kort kommentar med en låt eller två? :O
Den enda som är duktig och tipsar mig mycket är Robin, men nu är inte han online och jag har brist på fantasi? Andra tipsar mig om någon låt då och då, men jag vill ha mer! :DD
GE MIG TIPS! :O

Hah!
Ägda, nu loggade Robin in :)
Ska pressa honom på mer musiktips :D Om han orkar med mig vill säga x)

Jag har kommit fram till att mitt hår blev okej iallafall, och jag tror jag ska försöka sluta platta det (Plattade bara luggen idag) så att det blir mindre slitet :P

På lördag ska jag på Nordic :) Ska gå med Bob och jag tror att vi skulle gå med Tom, Sebbe och Filip ^^
Jag tror det kommer bli as kul :D Längtar faktiskt :P Fast jag vet inte vad jag ska ha för Linne :/ Men jag hittar väl på något :)

BajBaj :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0