Artonde Maj

HEJ! :D
Jag är glad :D
Har egentligen ingen direkt anledning, är bara allmänt glad :D Allt är så himla trevligt :D
Sitter och lyssnar på Tokio Hotel? Det var hur längesen som helst jag gjorde det sist, men dom är ju väldigt bra. >Fast jag är inget riktigt fan, har bara varit kär i Bill precis som alla andra, och jag gillar vissa låtar :D

Idag har det varit vanlig skoldag, hände väl inget speciellt? 
Efter skolan tog jag iaf moppen hem och satte mig lite i solen :P Gick in och pluggade svenskan en liten stund, åt mackor och sen satte jag mig med min bok :D Den heter Som Min Egen Skugga, och jag läste ut den :P Typ värsta CP-bok, huvudpersonen har en "skugga" som förföljer henne och vill ta över hennes liv :S Den där "skuggan" ser ut precis som hon och ingen märker någon skillnad på om de möter "skuggan" eller henne själv ^^
Konstig bok det, och författaren skrev inte på ett sätt jag gillar. Den var typ skev ^^
Hela eftermiddagen och kvällen har jag även börjat gå in mina "Balskor", vill ju inte få skavsår på festen :D Så här sitter jag i mysbyxor, smått trasig tröja och högklackat :)
Borde plugga mer svenska men jag känner inte för det så jag ska nog kolla lite bloggar istället :D

OjOjOj, nu lyssnar jag på Lose Yourself med Eminem, den är väldigt bra <3
Det var den första Eminem-låten jag hörde :P Hörde den första gången när jag var 7 år :o

Nu lyssnar jag på Scooter istället :D Känner att jag har en rätt blandad musiksmak? Det är bra tycker jag, kan lyssna på de mesta :D Och jag sjunger alltid med, även till låtar jag hatar x)

Do-do-do-do-do-do... vet ni vilken låt det är??
RÄTT GISSAT!
Det var Nessaja med Scooter!

Jag kommer behöva köpa såna där Gelé-saker att ha under fötterna till  festen :/ Dom här klackarna är inte att leka med, börjar känna lite i fötterna nu :)

Jag ska låna New Moon av MarshH :D Har den inte själv, har bara ettan, trean och fyran ^^
Längtar tills imorron när jag får den av henne :G


Kellan Lutz, Robert Pattinson och Taylor Lautner <3

Sjukt snyggt med skjorta och slips, fast bara om slipsen sitter lite löst :D
Hoppas killarna i klassen har kavaj och grejer på Avslutningsfesten :)

Men orka skriva mer? ;D

Vi ses! :D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gaaaah, vad dom är snygga :O:O :G

Aah, hoppas grabbs har det ja :) Grabbs (iaf vissa) + kavaj o grejjer = jävligt snyggt :G

2009-05-18 @ 20:47:09
Postat av: S O P H I A

Gaaaah, vad dom är snygga :O:O :G

Aah, hoppas grabbs har det ja :) Grabbs (iaf vissa) + kavaj o grejjer = jävligt snyggt :G

2009-05-18 @ 20:47:18
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: S O P H I A

Ey btw. Det är den 18 maj, inte sextonde xD

2009-05-18 @ 21:43:14
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0