Skola igen :/

Good Eeeeeevening!
Så var det slut på långhelgen :/ Jag har märkt att jag är sjuukt skoltrött, vill bara spy på allt :(
Visade Polenfilmen för 9A och 9B idag, bara M:arna kvar nu ^^ Annars gjorde vi väl inget spec i skolan? Folk lekte "gömma nyckeln" på franskan :) Mamma Bob var sjuk så det var bara SMF i skolan ^^

     

När jag kom hem satte jag mig och läste lite i De Vandrande Ständerna och snackade lite i telefon med Filip :) Mamms och Papps skulle åka någonstans så dom sa åt mig att mata Ebba (en av våra hundar) och sen gå ut med henne :P
Ringde Ronja för jag kände inte för att gå ensam, så hon mötte mig utanför sitt hus och vi gick en liten promenad. Stannade en stund och pratade innan jag gick hem igen och satte mig här vid datorn :P
Kalle lagade middag eftersom päronen var någon annanstans :) Det var gott, första gången ever jag har gillat Köttfärssås och Spaghetti hemma? :O Gillar bara skolans i vanliga fall x)
Har suttit här vid datorn ett tag nu ^^ Har jobbat med en grej till SO:n, är nästan helt klar :P

Oj, nu kom Mamms och Papps hem, fan vad mycket det började låta x) Var helt tyst innan dom och Kajsa och Ellen (våra andra hundar) kom hem ^^

Jag lyssnar på Maroon 5 :G Låten heter Shiver, är asbra som allt annat med Maroon 5 :)<3

Määäään, jag tror att jag ska gå och läsa lite matte nu :o Nationella imorgon (Y)

Seeya Klet :D<333

BTW! Ebba fyller 10 år idag :O xD Grattis vovven<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yoo

nicenice

kände bara för att säga

att jag ser cp ut på bilden med oss tre ;)

och grattis till Ebba :D

gooodnaattyy



/Mats



*Mars





2009-05-04 @ 22:29:00
Postat av: Sara

Du får följa med Filip och komma till oss på lördag! :) Min lillasyster ska ha kalas. Skulle va najs att träffa dig tycker ja :)

2009-05-05 @ 16:11:13
URL: http://saraamgard.blogg.se/
Postat av: Jag

Promenad va trevligt - initiativet uppskattades

<3

2009-05-06 @ 19:26:20

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0