Slutstation - Getsafari!

JAG ÄR SJUKT GLAD :DD
Nordic igår var sååå jääävla bäst! :D Efter två timmar i kön kom vi in, vid 21.30. Sen dansade vi loss totalt till klockan 2 :D
Det blev helt sjukt varmt och svetten bara rann men vi rullade upp linnena och vek in skortsen lite så att det blev svalare :)
Det enda jobbiga var alla närgångna blattar, vissa var väl okej, men när dom bara kommer och tar på en blir det typ obehagligt x)

Jag och Bob skulle ta bussen in till pendeln innan Nordic, men bussen typ kom aldrig? Och så var det en kille på samma busshållplats som vi (han såg smått ut som en nazist :S) och han sa till oss att hans kompis skulle hämta sin bil och köra till Kba och frågade om vi ville ha skjuts ^^ Det ville vi, så vi klämde ihop oss med 4 andra i en röd liten saab och åkte med totala främligar in till stationen :) Fast dom var rätt snälla ^^
När dom hade släppt av oss på stationen mötte vi Tom och Sebbe där, vi hoppade på pendeln och efter en stund kom Filip också :)
Allt var väldigt trevligt :D Jag kom hem vid kvart i 3, efter att vi hade lämnat av Jenni (Bob) hemma hos henne. Jag duschade och lite sånt och sen vid halv 4 gick jag och la mig :P Då hade solen börjat gå upp och fåglarna kvittrade :)
Vaknade halv 7 idag och kunde inte somna om :/ Yey! upp och sälja GT när man bara har sovit i 3 timmar :/
Men jag piggnade till när jag hade cyklat en stund och när jag kom hem la jag mig i solen :P
Somnade på altanen och sov i 1 timme ^^ Fast jag lyckades med att inte bränna sönder mig ändå :O Blev bara lite röd i svanken :)

Det var min dag det :P Otroligt trevlig och avslappnad :)
Den här helgen har seriöst vart den bästa helgen jag kan komma ihåg :DDDD

JAG ÄR GLAD! :D

Tror jag ska gå ut och gå lite senare, när det har blivit svalare :)

Ajöken sa fröken :DDD<3


Kommentarer
Postat av: Marshhhrs

Ooohh.. vad hände på Nordic egentligen? ;;

2009-05-31 @ 20:53:34
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: "Bob"

Hahahaha Vi Måste Gå På Allt Sånt Som Kmr!! :D:D

De Va Asa Kul!! :D <33

2009-05-31 @ 21:03:51
Postat av: Anonym

Vad tkr du om min blogg? Bevaka den gärna, jag ska nog bevaka din nu för den var najs! :)

2009-06-02 @ 14:19:12
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0