Still In Kba :)

Hej Igen!
Nu har jag ätit och läst massor i Twilight :D
Jag var typ as gullig! Jag köpte ett äpple, en yoghurt och mjölk i en 30cl förpackning :D Och så satt jag här på fyren och åt det :)
Jag funderade lite och jag kom på att jag kanske inte borde låna några böcker. Jag håller ju på att läsa 3:e Twilight boken nu och när den är slut ska jag läsa 4:an igen. Och efter det hade jag tänkt läsa om alla Harry Potter för femte gången eller ngt x) Så då blir det ju ganska onödigt att låna massa böcker?
Men det blev att jag bestämde mig för att bara kolla lite i hyllorna och jag hittade 4 böcker direkt som jag ville ha och självklart kunde jag inte vänta utan jag lånade dom ._. ^^
Fast en av dem hade jag faktiskt reserverat tidigare så den var jag typ tvungen att låna ^^  Antar att jag får vänta lite med Harry Potter eller läsa flera böcker samtidigt bara :) Fast vissa av böckerna jag lånade nu är rätt lika varandra och jag är rädd att jag ska blanda ihop dem ^^ Fast jag har faktiskt läst 9 böcker samtidigt en gång så det blir nog inga problem ändå :P

Böcker jag lånade nu:
Du Sköna Nya Värld - Aldous Huxley
1984 - George Orwell
Rostad På Kärlekens Grill - Louise Rennison
Take A Look At Dig Själv - Lena Victorin

Idag på konsten är det utställning, så jag ska bara gå runt utanför fyren och mingla i en turkos T-shirt som det står "Pang!" på ^^ Kom och kolla om ni vill :P Det håller la på till typ 20.00, mina tavlor hänger i ett träd :)
Nästa vecka ska vi på teater med klassen och jag kommer missa det mesta av konsten då :/ Det är lite tråkigt eftersom nästa gång är sista gången, men jag kan vara med en stund och säga hejdå ordentligt till alla som ska sluta :/
Men eftersom vi ska in till Gbg så måste jag ta med mig alla grejer jag har gjort redan idag ^^ Så jag ska strax gå över till Esteten och leta rätt på Lisa så att jag kan säga det till henne ^^

Antar att det här inlägget inte var superkul att läsa? Menmen, ni får stå ut med mig :D jag vet att jag är nördig 8)

Bara för att det är kul
I
I
V
Trevligt citat ur Ljudet Av Ditt Hjärta:
"Bara några sekunder senare kom Edward långsamt in i köket. Regndroppar glittrade som diamanter i hans bronsfärgade hår och hans blick var vaksam. 'Bråkade ni?' frågade han.
'Edward!' kvittrade jag och slängde mig om hans hals.
'Hej du.' Han skrattade och kramade om mig. 'Försöker du distrahera mig? Det fungerar.'"

Hittade en annan trevlig bit som är med i mitt favorit kapitel men jag orkar inte skriva ner det :D

Meeeeen, nu ska jag dra iväg och leta efter Lisa :P

Hej så länge :)<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0