Superglad :D

Hejsan :D
Jag är på sjukt bra humör :DD
Dagen har hittills varit as go, började med att jobba, och det var trevligt att vara ute i värmen :) (26 grader i skuggan). När jag kom hem la jag mig ute på altanen och solade i lite över 2 timmar :D Så jävla gött att bara ligga där och stekas :G
När jag var så svettg att det bara rann om mig gick jag in och duschade m.m :P
Så nu är jag ren och fin, har nyrakade ben och luktar gott :DD
Redo för Nordic u knoooow :DD

Egentligen skulle jag bara gå in på datan för att kolla buss/tåg tider, men en liten uppdatering hade jag tid med :D

Hejdå, nu ska jag gå och roa mig tills Bob ringer :D<3
 

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0