Torsdag, Törstig

Wiie :D
Jag är glad :)
Torsdagar är våran längsta dag i skolan medn det var inte så farligt idag ändå :P
På gympan dasade vi vals och bugg x) Det var mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara :)
Efter gumpan hade vi SO, där jag satt och "läste" om buddhismen, och sen på NO:n kollade vi på DNA från bananer x)
På suslöjden satt vi och gjorde armband och annat shit med pärlor, det var mysigt :) Vi lyssnade på en skiva som Robin hade bränt ut och det var massa trevliga låtar på den :P Bl.a. var låten jag lyssnar på nu med på den skivan, Old School Hollywood - System Of A Down
Efter slöjden hade vi musik och det var ganska fritt vad man fick göra, jag, Nossie (Kissebarnet) och MarshH valde att vi ville sjunga och spela Flawed Design - Stabilo, så vi lånade Robins skiva där den låten fanns med och så lyssnade vi på den resten av lektionen :) Sen fick jag skivan av honom! :D Fatta vad snällt :) Jag blev glad :)

Ni har såklart inte märkt något men nu har jag varit borta en stund och lagat mat :O Fast mamma hade redan börjat så jag fick bara fortsätta och inte välja själv vad jag ville ha :/ Så nu sitter jag här och äter Snabbmakaroner med Bacon, fyfan, äckligt :( Som att käka plast och fett typ ^^

Senare ska jag bara plugga lite SO annars har jag inget alls planerat idag :P Skööönt.
Fast jag kommer la sätta mig med någon bok och ha det trevligt :)

Hejsvejs! :)<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0