Äntligen Klart

Shit vad jag är duktig :)
Nu har jag äntligen gjort den där dumma SH saken som skulle vart klart för flera veckor sen.
Jag är verkligen helt as kass på att påbörja saker, när jag väl har kommit igång är det oftast inga problem. Men att börja, neeeej usch, det gillar jag inte.
Men nu är den klar, nu har jag bara 2 svenska inlämningar kvar, 1 franska prov, spanska läxa, engelska läxa och det andra SH arbetet nästa vecka.
YAY.
Jag måste säga att jag faktiskt inte är ett så stort fan till läxor. Hur konstigt det än låter, jag gillar inte läxor :o
Det är jag nog ensam i världen om.


Men Hoffmaestro gör det ju iaf liiite roligare :]


Nu ska jag nog bara ta en liiten läx-paus och Phs:a en stund.
Sen blir det pang på med Franska och Engelska, Spanskan kan jag typ redan, och jag ändå tappat bort pappret så hade inte kunnat plugga på det ändå :)



Bilden har inget med inlägget att göra, den bara kändes rätt :]


Tjinge :)


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0