ChaChaaaaaaa

Wooh, jag har hittat pappa :)

Han smyger runt i trädgården med keps och spade :)

Han sitter alltså inte och bloggar på något hemligt ställe som Mums har sagt :)

Vi har kommit fram till att min pappa är en fjortis-bloggare, bara för att jag kallar honom Pappsi-boii x) Så när jag inte visste var han va förut så var det självklart att vi misstänkte att han sitter undangömd och videobloggar med sin rosa mysdress någonstans och slänger med det superblonderade lösskägget :)
"ChaChaaaa, Pappsi-boii häääär..."


Nääej asså, jag vet inte vad jag hade gjort om pappa blev fjortis, eller PJ, jag hade nog dött :)
Eller hjälpt honom starta en blogg och köpt löshår i julklapp :)



Hej barn, jag har rätt tråkigt :)
Men jag kan inte bestämma mig för om jag ska photoshoppa (kanske göra ny header) eller om jag ska kolla True Blood? :G




Lutar mog mest åt phs faktiskt :)
Jag orkar inte hålla på så mycket och det är lättast at bara starta phs :)



Tjäng 8)


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0