DesignDesignDesign

Tjing :D
Nu har jag bytt header och lekt lite med designen här på bloggen, hoppas ni gillar't 8D

Jag är inte heeelt nöjd, allt är inte super-perfekt, men det här får duga :)


Igår var det mys med Ronja, vi bakade as god kladdkaka, kollad epå TV, åkte till lollipop, drack te, åt godis och kollade mer TV :)
Jaa folks, vi drack faktiskt te :o Mitt smakade pepparmint och Ronjas luktade lite som lakrits med bär. Jag kan inte säga att det var särskilt gott, men jag fick i mig liite iaf :)
Om jag nu inte kommer börja dricka kaffe (vilket jag inte tänker göra) så känns det som att det är bra om jag gillar te iaf. För om man är på kalas sen när man är vuxen så känns det ju lite töntigt om man vill ha saft när alla andra ska ha kaffe eller te :)

Men jag måste säga att det är väldigt svårt att lära sig gilla te, det är inte lika äckligt som kaffe så man kan iaf smutta liiite på det en stund, men det är fortfarande inte gott ^^
Liksom, jag gillar inte smaksatt vatten, så varför skulle jag då gilla smaksatt varmt vatten?

Det är bara.. asså.. jag fattar inte grejen med te x)
Varför gillar folk det så mycket?


Aja, slut på te-snacket, vad ska alla hitta på idag? :)
Jag ska göra läxor och städa lite hade jag tänkt.
Kanske leka lite i mitt rum, jag känner för att måla på saker :o Typ, måla om min otroligt coola röda stol :) Den är faktiskt inte sååå cool, det är därför jag vill måla den :)
Jag kan göra den prickig! :o

Det tänker jag göra sen :G


Och vet ni!
Det är mindre än en vecka kvar till New Moon premiären :G


Kände mig lite 'vampyrig' igår så jag gjorde den häääär:







Tjing kompisar 8]<3

Kommentarer
Postat av: marshie

N-I-C-E :D Cool desajjjn pojken :D



Ja, jag fattar inte grejen med te heller :O

Varför vill folk dricka varm saft liksom? :O för det är ju typ det de är :)

2009-11-15 @ 18:02:39
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: Paulina



Hehe, njae .. jag är inte så förjtust i te heller XD

Vilken cool bild där! :D

2009-11-25 @ 20:26:54
URL: http://pinkscreen.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0