Vad är grejen?

Hallå Hallå :]

Idag har jag inget kul att skriva om alls, tror jag :)
Vad kan jag säga liksom? Jag har hängt här hemma hela tiden sen jag bloggade senast och det mest intressanta jag har gjort är att måla naglarna. Så då kanske ni förstår att det inte finns så mkt blogg-material :>

Jag lyssnar på Evanescence, hon sjöng precis att hon vill dö. Om ni tycker att detta låter spännande så kan ni ju lyssna på Tourniquet själva :)

Oh, gissa vad jag åt till frukost idag?
En Manna frutti.
Det var inte gott, jag var inte alls på humör för att äta den, men är man för lat för att göra mackor så får man skylla sig själv.
Jag vill ha en maskin i köket som gör mackor åt mig på morgonen, för jag vet att jag alltid vill ha det. Men jag är så sjukt trött/stressad på morgonen att jag oftast tar något annat som går snabbare att fixa iordning. Men sen blir jag ju bara sur för att min frukost var äcklig?
Så ja tack till en mack-maskin :>

OOOOOOJJ, vad intressant :]
Ni måste älska att läsa min blogg, det finns verkligen inget som helst intressant innehåll och allt allmänt suger x)
Det mesta är rätt internt så om ni inte känner mig fattar ni antagligen ingenting och tycker att jag är en ganska konstig tjej som nog har lite problem :)
Fast om ni nu tycker det så är det lugnt, för jag är rätt konstig.
Och jag gillar det :]


Jag tror jag ska försöka börja skriva om intressantare grejer så att jag lyckas hålla kvar mina få men otroligt älskade läsare :D
Min läsarstatisktik har iaf gått upp liiite nu dom senaste månaderna, innan var det sådär 5-6 läsare om dagen. Nu har jag alltid 9-11 läsare :)
Det gillar vi, haha :)


Jag tycker vi firar med en serie.







Ha en mysig sista-lov-dag :)

Tjinge<3

Kommentarer
Postat av: Ronja

När man är hemma hos magnus och får frukost på helgen är det havregrynsgröt - som redan är upphälld i tallriken - ägg, färdigskalat och macka, som om man har tur ibland tillochmed kan vara färdiggjord

På tal om en maskin som gör mackor - Jag vill ha det så JÄMT !!

Fast å andra sidan uppskattar jag det mer när det är sällan

2009-11-01 @ 19:30:41
Postat av: Ronja

När man är hemma hos magnus och får frukost på helgen är det havregrynsgröt - som redan är upphälld i tallriken - ägg, färdigskalat och macka, som om man har tur ibland tillochmed kan vara färdiggjord

På tal om en maskin som gör mackor - Jag vill ha det så JÄMT !!

Fast å andra sidan uppskattar jag det mer när det är sällan

2009-11-01 @ 19:31:21

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0