Detta fält måste fyllas i

Hallååååååå :)

Har du det bra? Mår du prima? Leker livet? Eller är du sämst? Ska allt bara gå och dö? Har du tappat ditt läppglans?
Jag hänger på dom 3 första alternativen. Jag mår himla fint för tillfället :>
Sitter och lyssnar på Nirvana och bara myser :)

Egentligen borde jag väl göra lite läxor, kanske plugga inför franska provet och så, men jag känner inte för det :)
Och eftersom jag oftast inte gör det jag inte känner för så sitter jag istället här och bloggar, kollar facebook och lyssnar på braig musik :>

Dagen idag har vart himla mys och kass samtidigt, det kassa kom till pga. att Bryce var sjuk idag. Men annars har dagen var jätte trevlig.
Lyckades matcha tiden så himla bra att jag och Noss kunde äta lunch tillsammans :) Fast jag är så sjukt läskig att jag skrämde iväg nästan alla hennes kompisar. Dom två som vågade stanna kvar ska nog få varsitt diplom :) Typ "Jag överlevde när Folieth attackerade Noss i bamba". übermys på det :)

Efter skolan lekte jag och Mums iväg till Karma där vi hittade Noss i en soptunna. Vi fikade en stund och hade det himla trevligt :)

Innan jag och Mömset skulle ta bussen hem köpte vi såna där vitamin-dryck-saker som alla bloggare håller på och dricker hela tiden :o Vi var sjukt coola när vi drack som på bussen 8]
Vi valde Gröna Äpplen-smak och det var faktiskt gott, smakade som icke-söt MER typ.




Det är grejer det :)


Oh, förresten, jag råder er att inte gå i 20 minuter från en buss i era högsta ankelboots. Det bara... går inte så bra, och fötterna blir ledsna ;( Särskilt om dom redan har fått vandra runt hela dagen med dessa klackskor.
Gå från bussar + klackskor = Dålig idé, funkar inget vidare.


Men tjinge, lek snällt och tappa inte bort era sockar :)

:D<3

Kommentarer
Postat av: Såpa

Hahahaha, du är så cool :o Eller töntig.. Vi kör på töntig 8]



Jag har datakunskap. du gillar det.

2009-11-10 @ 08:36:52
Postat av: Emma Lee

eller så får man vänja föttern ;)

vitamin wells fläder är ännu godare :)

2009-11-10 @ 13:28:49
URL: http://eburstrom.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0