Get Naked. Get Naked. Get Naked.

Hej folks, jag är cool som sitter här och diggar Britney Spears låter (:

Jag tycker faktiskt att hon är rätt tuff 8]

Kompisar.. igår var det Dagen D, mej unt bästisarna var på New Moon.

OCH DET VAR SÅ JÄVLA BÄST! :DDDDDDD


Den var bättre än Twilight tycker jag, och med det menas att den var så dödligt bra att man knappt kunde andas ((:

Jag gillar't.

Särskilt Jacob, han gillar vi :G



Idag var det jobb med Näsan och det var faktiskt inte såååå jobbigt, det var sol och vi tjänade bra :) Och så kunde man ju tänka på New Moon hela tiden, eller aa, jag försökte tänka på New Moon men tankarna glider på något mysko sätt alltid in på Bryce :o :G

När jag kom hem förut blev det en härligt närande lunch bestående av en clementin, mjölk och överblivet godis från igår 8] Grejjer det.


Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, borde kanske göra en läxa eller två om jag orkar ^^
Eller så sitter jag kvar här, leker på Fejjan, pratar med Noss och kollar bilder LP
Och lyssnar på Britney :G


Tuff jag är 8)


Tjiiing (:<3


Kommentarer
Postat av: marshie

Okaj, Ska bli... pojk. :)

Om jag nu kommer ihåg det 8D

2009-11-21 @ 20:33:40
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0