Hallå Grabbs.

Tjiiiiiiiiiiing (:
Jag är trött, men på något sätt känns det typ skönt, ibland kan det vara helt o-kej att vara sömnig.


Idag har varit en helt okej dags trots att Bryce inte var i skolan, taa-daa, jag överlever uppenbarligen en liten stund utan honom. Man lär sig något nytt varje dag.
Franskan var inställd imorse, rätt jobbigt med tanke på att jag då började 10 och jag hade åkt med pappa till skolan så jag var där halv 8, JIPPI! Jag gillar't.
Jag, Olivia och Klara från franskan satte oss utanför biblioteket och bara chillade ett tag sen letade vi upp datorer och nördade facebook.
 
På lunchen stack mejj unt The Grabbs (Andreas, Daniel och Christian) till SubWay och åt, det var gottttis. Har aldrig ätit där förut men det var riktigt mys (:
När vi hade ätit fick vi skynda oss tillbaka till skolan i regnet för att ha helt meningslös mentorstid och senare spanska. När the spanish (som slutade tidigare:>) var över mötte jag Näsis och så gick vi till K-mässan.

Vi fikade på Linnéas och sen förhörde jag Noooose på media-pryl-sak.
Jag är kär i frågorna jag ställde till Näs, typ.. "Musik gör en grej, vad gör den?"
Bäst ever 8D


Jag har förresten hittat ett nytt kall i mitt liv (:


Café World på FB :G

Det är det bästa.
Man bara kan inte annat än gilla det.


Men tjinge pojks, nu ska jag nog gå och duscha och sånt. Längtar efter att få testa mitt nya ansiktsvatten jag köpte idag.
Påtal om det, måste be mamma köpa nagellacks-borttagnings-sak så att jag kan testa det übercoola orangea nagellacket jag också köpte idag 8]

Men Okkkkkkkkk, godnatt (:?

Kommentarer
Postat av: marshie

Ja :D Spa-dag tycker jag låter bra :) vill inte vara ensam hemma när barnbarnen kommer i helgen, j-o ska passa dom +o(

2009-11-26 @ 20:18:01
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0