Kuhl Kuhl

Hallå Pojkar (:

Nu har jag suttit här vid datorn i nästan 2 timmar och jag har fortfarande inte börjat med det jag borde?
Fyfan vad kass jag är.. menmen, nu har jag börjat förbereda mig lite inför bokseminariumet imorgon, vi ska prata om våra böcker vi läst och så. Och vi ska spelas in när vi diskuterar och sen få betyg på det :o Lääskigt.


Åh gud vad jag är trött, har varit det hela dagen, det var en total mardröm att ta sig upp ur sängen imorse. Och jag börjar ändå 11.30 på måndagar.
Som tur är hade vi inga ansträngande lektioner, vi har kollat lite på film, lekt med excel och sen satt jag och skakade några maraccas-ägg på musiken, thats it, sen slutade vi.
Även om dagen har vart så slö så känns det som att jag har ansträngt mig för fullt. Så sjukt trött överallt :o

Aja, nu ska jag försöka svara på vad lite knepiga ord betyder, till samhällen imorgon.


Godnatt och Tjinge 8]<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0