Nostalgilåtar är det bästa jag vet ((:

Tjing Grabbs :)

Jag sitter och lyssnar på massa låtar jag alltid lyssnade på när jag var lite yngre.
Mitt i allt lyssnande har jag dock kommit på att alla dessa barndomslåtar inte alls har särskilt barnvänligt material :o
Jag har tänkt på det förut med. Nästan varenda låt har ju något med sex att göra?
T.ex. Insatiable med Darren Hayes, den gillar jag jätte mycket och jag lyssnade på den massor när jag var runt 10 år. Men vad handlar HELA låten om? Jo, sex :o
Fast den är bra ändå :)
Men jag satt ju och sjöng med den låten när jag var 10 :o

"The moonlight plays upon your skin, a kiss and fingers takes me in. I fall asleep inside of you, there are no words there's only truth. Breathe in, breathe out, there is no sound, we move together up and down"

Ganska sjukt att det här var en av mina favoritlåtar :)

"Turn me on, never stop, wanna taste every drop, my love for you is insatiable"


Bra låt, icke barnvänligt innehåll :)


Nu bytte jag till The Hives istället, jag upptäckte idag att dom är rätt bra :)


Nej men grabbar, om man skulle ta och måla naglarna kanske?


Tjiiing 8]<3

Kommentarer
Postat av: marshie

Måla naglarna :G måste göragöragöra :)

2009-11-15 @ 19:54:47
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0