Önskelista 2009

Okej, grabbar, jag har inte någon direkt blogg-lust. men jag tänker blogga ändå :)
Det brukar ju kännas lite roligare när man väl kommer igång :>

Haha, det känns redan bättre (:

Iaf, så tänkte jag tala om för er att överst på min önskelista kan man i år hitta..

*trummvirvel*



En svart Apple Classic iPod :D


På plats nummer 2 och 3 finns:

-En silvrig klocka med strass, "herrmodell"
-Tofflor


Visst är jag tuff? 8)


Tänk över detta nooooga nu och köp iPoden till mig :DD


Tjinge 8D<3

Kommentarer
Postat av: Såpa.

Överst på din önskelista finns......



Nelly Furtado!! (:

2009-11-19 @ 19:47:32
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: marshie

Cooling :) Så kan man ju också blanda det 8D

Åh cooling, jag vill också skriva min önskelista :G fast jag vet inte riktigt om jag har någon? xD

2009-11-19 @ 19:59:25
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0