På bättringsvägen

Nu vandrar jag på bättringsvägen :] (haha, visst är jag finurlig med mina ordval 8>)

Jag är inte sjukt ledsen längre, pappa kom hem och kramade mig en stund och så har jag fått i mig lite överkryddade nudlar och en rätt äcklig clementin ^^ Även om maten sög så var det bättre än en trött, ledsen, hungrig Fia.

Lyssnar på bra musik och kollade på lite kul videor på youtube för en stund sen, så livet känns mysigare nu :)

På läxfronter står det rätt still, vilket det INTE borde göra.
Jag är inte klar med uppsatsen som skulle in idag och jag har 2 prov imorgon som jag inte kan alls.
Time to lämna facebook och komma igång kanske?


Det är alltså det här jag har fått ihop på 3 timmar framför datorn. Super.


Tjiiing ^^



Kommentarer
Postat av: caroline♥

lycka till med läxan, läxa suger verkligen!;O

2009-11-12 @ 21:07:56
URL: http://rnbcarro.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0