Please remove all your clothes when the light goes out.

HAHAHAHAHAHA!
Jag är KÄR i bored.com :G

Kollar just nu korkade skyltar som faktiskt finns på ställen :)
Det som står i rubriken fanns på ett tvätt-ställe 8]


Jag är förresten inte så trött längre, aa, för er som inte vet så har jag varit helt dö-trött hela dagen :) Men det verkar ha gått över, så nu sitter jag här och tycker att det är vääääldigt skönt att det är helg. 


Jag, Mums och Näsar är förresten sjukt coola :)
Vi målar på MSN :>




Visst är vi det coolaste ni vet? :D


Heeeejjjjjdoowwwwklfgrjifaeglafkz-dö :)

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0