Raindrops are falling on my head.

Heeeiiiijjj grabbar :]

Idag regnar det, mycket.
Vilket gjorde att det inte var särskilt überkul att jobba, men jag överlevde. Säkert tack vare att jag var så cool och hade keps på mig för att hålla regnet ur ögonen 8D
Utan kepan hade jag nog varit död nu :)


Resten av dagen har jag skrivit novell, börjat på min Musikanalys och försökt göra lite andra läxor.
Men så fastnade jag på spotify, jag har bara suttit och bläddrat igenom mina spellistor hur länge som helst nu. Och så har jag lite låtar på en skiva som jag inte visste vad dom heter så jag fick ta hjälp av skaparen av CD:n (Robin) för att ta reda på låtnamnen :)
Så nu sitter jag och lyssnar på Strength Of The World med Avenged Sevenfold, eller nej inte alls, den var precis slut så nu lyssnar jag på I Write Sins Not Tradgedies med Panic! At The Disco :) 
Sjukt bra låtar :G


Igår på kvällen var jag på Gåsfest hos Bryce, det var himla kul, vi åt och sen åt vi lite och sen så åt vi en gång till :) Det var massa folk där jag jag inte hade nån aning om vilka det var med dom var trevliga och det fanns grabbs som ville prata om True Blood med mig :D
En liten stund innan pappa skulle hämta mig började en biljard-tunering också, det var rrroligt :>
Jag tror nog att Bryces lag vann för han är typ bäst? Eller iaf massa bättre än mig, mina biljard-skillz har gått och gömt sig 8]

Gås är gott btw :)


Men åååh, nu började det regna ännu mer, YAY! inte..

Och jag ligger inte alls särskilt bra till på läxfronten, jag jobbar för långsamt.
Liksom, när jag gör läxor på full speed så händer det absolut ingenting. Så otroligt snabb är jag 8]


Gud vad det är roligt att leka på Spotify. Jag har precis upptäckt att jag tycker väldigt mycket om Panic! At The Disco och så kollade jag i en spellista och hittad en låt med Pain som Kalle brukade lyssna på massor förut och den är as bra :D
Shut Your Mouth heter den.

Sen är System Of A Down väldigt bra, och Pendulum, Arctic Monkeys, The Hives, Foo Fighters och Muse.
Det är synd att dom inte har Metallica på Spotify.

Undra om jag skulle kunna leva utan musik? Tror inte det :)



Tjiiiing :>

Kommentarer
Postat av: marshie

Finns inte Metallica på spotify??! :O Vad fan är det med pojkarna?! :@

2009-11-22 @ 17:53:42
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0