Samhälls-kunskaps-bloggning

Tjing Babes 8D

Här hänger jag i bibblan och har samhäll :)

Jag har glömt mitt kollegieblock med alla anteckningar hemma så jag kan inte göra så mkt. Därför blev det så att jag landade här på bloggen och råkade smyga in på facebook :)

Imorse var jag helt sjukt duktig, jag kom till skolan 1 ½ timme innan vi började BARA för att jag skulle plugga franska, och vet ni? Jag pluggade faktiskt! :o
Jag är det coolaste jag vet 8]
Fats jag kan det fortfarande inte riktigt, men det gör inte så otroligt mycket för alldeles nyss i korridoren så kom en från franskan fram och sa att provet är flyttat till fredag! :D
Jag är lyckligast i världen :G


När jag och Mumsi köpte våra vitamindrycker igår läste vi på innehållet där och det fanns något som hette nikotin-nåntingnånting, och jag börjar misstänka att det faktiskt är nikotin. Och inte bara vanligt nikotin, utan ett snabbverkande "du-blir-beroende-direkt"-nikotin. För vad finns det annars för förklaring till att jag bara vill ha mer sån där Vitamin Well hela tiden? :o
Jag vill ha NU :o


Dumma dricka...


Men o-k grabbs, ska nog stänga ner blogg.se nu för jag ser att Mys-Stigge (Stig, min SH lärare) är on his way hitåt :)


Tjiiiiiiiing :D<3




Kommentarer
Postat av: marshie

GAAH! Jag vill också ha mer :( Min är slut :(:(:( crycrycry

2009-11-10 @ 12:38:16
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: DanTheMan

haha Mys-Stigge? :D

2009-11-11 @ 15:53:57

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0