SönSönSöndag

Det stog att du var snygg men du är ful! Jag har blivit lurad!

Hallå barn, här sitter jag och lyssnar på Björn Rosenström :)
Han är kool (med K, som Noss sa förut) 8]

Jag har inte hunnit hitta på så mycket sen jag satt här och bloggade sist. Jag handlade lite med mamma och sen satt jag och läste Vecko Revyn i 100 år.
Jag hade ju planerat att måla min stol, men så kom jag på att jag har målat massa ramar min färg var slut :) Så det blev inget målande, men jag satte mig här vid datorn istället :)

Jag kollade kameran förut och laddade in lite bilder och så upptäckte jag att jag ju hade tagit "Dagens Outfit" bilder igår. Så jag tänkte att jag kan ju ladda upp dom nu :)

Min outfit var helt sjukt het 8]





Det här har jag på mig:

Jeans, Gina Tricot
Vitt linne, Gina Tricot
'Forever 17'-T-shirt, Gina Tricot
Tjocktröja, (kommer inte ihåg vart den är ifrån)
Svarta Benvärmare, Ullared
Orangea Strumpor, Nån affär i London 


Sååå, är jag en ascool, sjukt känd mode-bloggerska nu för att jag har laddat upp 'dagens outfit'? 8D


Ni måste väl ändå erkänna att det är otroligt tufft med orangea strumpor? :)
Det tycker jag iaf, jag älskar mina färgglada stumpor :) Jag har funderat över om jag kanske ska blanda dom hejvilt så att jag alltid har udda, omatchade strumpor? Hade inte det vart lite tufft?
Jag skulle gå runt och känna mig som Ronja hela dagarna, haha :D

Jag måste komma ihåg att köpa randiga strumpor också, eller så kan jag önska mig det i julklapp :)
Aa, det ska jag göra, önska mig det :>


Tjiiing :)<3

Kommentarer
Postat av: marshie

Du satt du hade "en halv" av något...? men jag kommer inte ihåg vad det var vi snackade om?... xD

2009-11-15 @ 18:05:24
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: marshie

Ja bara helt allmänt jätte äckligt :G AS GOTT!

2009-11-15 @ 18:46:50
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0