TJIIIIIING

Hallå bananbästisar :)
Jag har ju inte bloggat på ett tag men ni bryr er väl åndå inte? :D
Jag har typ inte haft tid och jag har inte känt för det så bloggen har blivit lite dissad i ca. en vecka 8]

Vad har jag gjort den här veckan då?

Måndag: Fikaaaaaa med Näsan och Mumsigheten.

Tisdag: Skräckfilm hemma hos Bryce <3

Onsdag: Shopping :)

Torsdag: Kungsmässan med Bryce och Evans, sen handla med Mammsi unt bror Kalle.

Fredag: Äta på Buffé med bästis-barnen och gå på invigning på Elektronen.

Idag: Jobb och lek hos MumsetHH 8]


Igår var jag alltså på Elektronens invigning, Elektronen är nya Allé, om ni nu vet vad Allé var ^^
Dead By April skulle spela men jag, näsan och mums kom fram till att ingen av oss gillar dom så vi åkte hem rätt tidigt x) Egentligen var det väl inte så stor idé att vi gick dit från första början, men vi träffade lite folk vi känner/jag känner och sen stack vi :)
När jag kom hem var jag helt slut så jag sjönk ner i soffan med pappa och kollade på nån film som jag tror handlade om drakar. Jag var inte så med på vad som hände, längtade mest efter min säng :)

Jobb idag, jag kände verkligen inte för det, men som vanligt var det helt okej när jag väl hade kommit igång.
Det gick rätt kasst för mig, men näsan var duktig så vi tjänade rätt bra ändå :)

Sen skulle jag åka hem till Mums för att jag hade glömt min coola orangea pärm i hennes väska igår. Så jag moppade ivåg och sen blev det att jag stannade där ett tag, vi rensade ur hennes garderober för att hon ska riva väggen mellan sina rum :)

På hemvägen var det mörkt och trist så jag stannade till en snabbis på Lollipop :G

Det resulterade i att jag nu har en godispåse brevid mig :D
Inte helt fel säger jag bara.


Men nu vill mamma att jag ska göra eld, så jag uppdaterar kanske lite mer senare, om ni har tur :)
Eller otur kanske ni tycker ^^


Tjääääng :)<3




Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0