Who is number one in the cabaré?

Tjing Grabbs :)

Hur leker livet?

Själv har jag det rätt bra, fast blogglusten är inte direkt på topp ^^
Tänkte bara titta in en snabbis och sen gå och dö.. eller liknande :)


Men.. okkk.. ?
Jag har ingen som helst inspiration :)

Vad har jag gjort idag?
Franska, håltimme i 1000 år, spanska, skrivit uppsats, gjort tomtar i lera och pluggat engelska.
Sjukt kul dag, eller kanske inte, den var väl.. okej. typ.

O-K 8]


Leka i phs kan vara himla kul :=

Jag känner att det mesta jag gör i phs just nu har med huggtänder och grejer att göra?
Jag har en svag känsla av att jag kanske gillar vampyrer :o

:G

HejHej Tjing i örat :)<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0