Almost Ledig :)

Hoho, idag har man ju vart nästan ledig då då :)
Bara utvecklingssamtal kl. 13 och sen resten lekstund :)
Mys :)


-Blev att jag gick upp vid 10 (sovmorgon äger :>) 
-Fixade med prylar
-Tog bussen
-Mötte pappsen på skolan
-Lekte
-Åkte buss igen
-Hoppade av vid Bryce
-Lekte där en stund
-Åkte buss hem till mig med pojken
-Lekte
-Åt med mamma, och Bryce drack kaffe, svikare :@ 8]
-Lekte
-Mamms skjutsade hem Bryce och så köpte vi bröd på vägen :)


Listor är det bästa jag vet, näst efter dromedarer :)


Rätt så chill dag :)


Oj, just det ja, mamma sa förut att vi kanske ska köpa en bil till, det blir ju mys :)
Min familj är ju så cool att vi bara har en bil för tillfället, medans alla andra har typ..15? Men vi tänker miljövänligt och sånt där mys så vi har överlevt med bara en bil i alla år.
Men nu när mamma ska hålla på med hunkurser och sånt grejs behövs det fler bilar :) 


Visst tycker ni att det är jätte kul att läsa om min familjs bil-köp? :)
Det är det bästa jag vet, näst efter listor och dromedarer då 8D


Jag är sömnig, utmattad, inte på hugget mer, i behov av vila, out of energy, helt slut, sjukt kass, sovig, borta i bollen, pigghetslös... aa, TRÖTT helt enkelt :)


Sååå, vet ni vad?
Jag tänker sova :)
Typ nu, eller aa, inte just precis NU, för då hade jag somnat på tangentbordet och då hade det blivit typ såhär:
sdjul<enUT CerasjghfkldhjzsueWQO483QEHWEN>S
och det skulle ju vara lite jobbigt om det fortsatte så i all evighet, sååå, jag tänkte att jag kanske skulle ta en dusch först och sedan lägga mig i sängen.
När jag väl är där kan jag kanske tänka mig att somna :)


Men Tjinge, God natt bloggen, sov gott :)
Inte för att en blogg kan sova men ändå...

gfhmcHAGDE7523Kecsd gau :]<3



Kommentarer
Postat av: marshie

Jaa, matten slår ju helt klart allt :G

Ravgni in my <3

Saknar f.d 9F :/ <3

2009-10-21 @ 10:13:23
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0