Äntligen Måndag :)

Oj, det lät just som att Britney sjöng "Time to take a nap", tror inte riktigt hon sa det men man vet ju aldrig :O
Finns ju massa lömska dolda budskap i hennes låtar... vill hon att jag ska somna kanske?

hej förresten :)
Jag har inte gjort något alls som jag borde ha gjort idag efter skolan :)
För jag fastnade med min bok och ett glas mjölk framför en varm brasa :)

HAHAHahahahaha! "Ta dig i brasan!"

Nejmen, nu får jag vara lite seriös, känner att just seriöshet (kan man säga så?) är något det inte finns så mkt av i min blogg :)
Fast hur kul är det då? att vara helt sjukt seriös hela dagarna? Då skulle man ju typ aldrig skratta? Inte ha kul?
Jag gillar att skratta, jag gör det mest hela tiden :)


Nu kanske det är så att ni sitter och funderar över min fyndiga rubrik? Inte? kolla den igen isåfall, den är seriös :)
Jo, jag har faktiskt längtat efter att det ska bli måndag ända sen i torsdags.
Det var ju så att Brajje (Bryce) var iväg på annat håll hela halva helgen och lämnade mig helt ensam här på halvön :O (många ord med H?)
Men så kom han hem en gång så att jag fick träffa honom idag :)
Bra (Y)

Egentligen så är ju tisdag "Träffa-pojken-dagen", men så ska han iväg på konsert imorgon, så jag får väl roa mig med läxor istället :)
Någon som vill joina mig och ha te-party i läxhögen eller något? Inte för att jag gillar te, men ändå 8]


Och bara sådär på tal om kameler, jag hittade en till mysig London-bild på Näsan, Mumsigheten själv och mig :)


Orkade inte Phs:a bort röda ögon och sånt på den här heller ^^ Ni får helt enkelt stå ut med oss precis som vi är :)
Helt underbara 8D

Upptäckte just att jag och Mumset har typ samma hårfärger på den här bilden? :O
Det har vi inte i verkligheten :)
Neeeeeeeeeej.


Men nääe, vad säger ni? visst börjar det väl bli lite tråkigt att läsa nu? :)
Jag börjar iaf tröttna på att skriva x)

Tjing i brallan :)<3

Kommentarer
Postat av: meshmeme

Sv: Jaaa, fast min är typ massa längre, speciellt där bak :) HAHAH xD



Nää vi har inte samma hårfärg i verkligheten, och mitt hår är inte sådär brunt x]

2009-10-12 @ 22:03:50
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: marshie

Hahah du är typ kass xD

:D

Nää men jag tycker bara det är kul och blogga ibland, när man har typ "skrivlust" eller nåt xD 8D

2009-10-14 @ 21:01:18
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0