Bara för att :)

Jag var bara tvungen ^^

Fyra frågor om förhållanden:

Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo, ibland
Har du varit kär i någon?  Nej aldrig :o
Är du kär just nu?  Ja

Frågor om dig själv:

Fullständigt namn? Fia Charlotta Löfmark
När fyller du år?  28 september
Några piercingar? Nääej
Vad har du på dig just nu? Mysbyxor, Coldplay T-shirt, kofta och raggsockar 8]
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Beror på vilket humör jag är på
Vad tycker du mest om hos dig själv? Inget? Eller jo, jag kan vara rätt kul när jag vill :)
Vad är du bra på? Vara übertönt *stolt*
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon

Frågor om dina vänner:

Vem vet allt om dig? Jag
Vem är den roligaste av dina vänner? Bästisarna
Vem är snyggast av dina vänner? Bästisarna
Vem är mest partyprisse? Din katt
Vem är den du helst har filmkväll med? Bästisarna
Vem av dina vänner är mest "evil"? Mums, hon vägrar lägga ut bild på sitt hår :^^
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? Jag tar inte med mig någon :)

Frågor om din familj:

Vem står dig närmast? Ingen direkt ^^
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Joodå, när jag vill
Vem är farligast i din familj? Vi är snälla :)
Vem ser roligast ut i din familj? Jag
Vem är coolast? JAG
Har ni något husdjur?  Jääpp
Vem har du mest gemensamt med? Mig själv
Vem står för underhållningen? JAG
Vem sover du oftast med? Mig
Roligaste kvällen med familjemedlem? Vi brukar väl inte ha så fruktansvärt kul här hemma ^^

10 frågor om idag:

Vad har du gjort? Kollar Twilight och degar här
Har du varit glad idag? Jodå :)
Har du varit ledsen idag? Näj
Har du gjort något bra idag? Vet inte
Vad ska du göra nu? Svara klart på den här prylen
Har du gjort något dåligt idag? Hela tiden 8)
Vad har du ätit idag? Macka, mjölk, kokosbolls-smet
Har du duschat idag? Nej
Är du trött nu? Nää
Vad händer imorron? Färga Näsis hår igen tror jag

ÖVRIGT

Är du hungrig nu? Börjar bli
Vad är klockan nu just nu? 11.13
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, Blogg.se
Har du sminkat dig idag? Nej
Isåfall, vad för smink? Kattmat
Vad har du på dig för trosor just nu? Hipsters
Hur ser dem ut? Randiga 8D
Vad har du för bh/topp på dig just nu? Ingen
Hur ser den ut? Osynlig :o

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? Ja
I så fall, vilken låt för tillfället? About A Girl - The Academy Is...
Vad gillar du för musik? ALLT (eller iaf nästan allt)


KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja
Har du en vit bh/topp? ja
Har du en svart bh/topp? nej :o


SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? När jag känner för det
Använder du Wax? Nej
Använder du ögonskugga? Ja
Använder du kajal? Nej
Använder du hårspray? Ibland
Använder du volymspray?  Nej
Andänder du mousse? Nej
Använder du deodorant? Ja
Använder du skinspray? Nej?
Använder du parfym? Ja
Använder du läppglans/läppstift? Nääej
Använder du brunkräm/foundation? Foundation ja
Använder du rouge? Ja
Noppar du ögonbrynen? Ja
Uppsatt hår eller hängande? Hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? Inte längre
Duschar du varje dag? Jäpp
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nej jag målar dom varje kvart -.-


KÄRLEK

Är du kär just nu? Ja
Har du kysst någon idag? Nej
Har du ett förhållande? Ja
När går gränsen vid otrohet? Kyss
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Ja..
Är du romantisk? Jo det tror jag väl
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej..
Är du svårflörtad? HAhahaha, nej ^^
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Typ.. Daniel?
Hur länge höll det? 3 månader (fast vi var typ bara bästisar)
Har du lekt med någons känslor? Njaa
Hur länge var ditt kortaste? 3 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej
Är du en bra pojk/flickvän? Fråga folk :)
Hur många har du varit kär i iår? 2
Vem sov du senast bredvid ? Somnade visst brevid pappa i soffan igår (Y)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Bryce
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Näpp
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 15 och 18 
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Näj 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nää
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Den han är bekväm i.



Vad var det där med att få reda på hur mina underkläder ser ut? o.O
Jävla Pedofil-test :@


Tjinge :D<3


Kommentarer
Postat av: marshie

bloggar JAG, för lite? :O :O

det var nåt nytt.. :^^

2009-10-26 @ 11:43:52
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0