Biblioteks-bloggning

Tjinge Barn :)
Här sitter jag i biblioteket och är helt fantastiskt übercool :D
Har kollat upp lite fakta om Nepal, men så blev det tråkigt så då tänkte jag att et liiitet blogg-inlägg har jag väl tid med på Samhällskunskapen :)

Att blogga är väl rätt passande ändå eller? Lite kulturellt och så, eller något xD
Jag kan ju skriva om massa smarta saker så att det blir som en Sh lektion för er :)
fast det vill jag inte, det är tråkigt :DD


Men O-K, jag har inget att skriva om typ? :o

Vad har jag gjort idag?
Haft lektioner och så? Typ?

Sen efter skolan ska jag leka med Bryce iaf, ska bli mys :D
Vi ska typ på bio eller ngt, vet inte riktigt än :)


Men aaaoe, folk, ni får chilla på och leka lugnt så hörs vi la nån gång om 15 år :D


Tjiiiiing :)<3 

Kommentarer
Postat av: marshie

Men vad du har uppdaterat :) :D

2009-10-15 @ 14:33:06
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0