Blogg Lust - Inget Att Skriva Om

Den sög ju, här har man världens lust att bara ösa på med ord, och så står det helt still i huvudet? :O


MMMBop - Hanson
, lyssna vid ca 0.45 till 0.50, då är den helt sjukt bra :G
Bara älskar hur han sångarens, Taylors, röst bryts lite sådär :G

LÄNKLÄNKLÄNKLÄNK
http://open.spotify.com/track/1hQcCFpep3cnXFaxJ70RKJ


:G  (för er som inte vet, det här är en dreglande smily)


Och ni som inte har Spotify... ÄGDA!
HAH!
xD


Jag känner mig lite små töntig som lyssnar på MMMBop typ jämt? Men den är ju helt mysig? :O
Jag blir massa glad i hela öronen och överallt av att lyssna på den :DD


Jag vill ladda upp bilder :)


hahahahaha :D


Bryce säger att jag ska skriva om köttfärslimpa, så då gör jag väl det då..
Vad finns det att säga? Det är brunt, gjort på köttfärs, inte så himla gott och det serveras i bamba ibland? x]


mer bilder?
Har jag inget kul här på datorn, som jag kan visa er? :O

LetaLetaLeta..


En bild på mitt läppbalsam :)
Jag gillar det, man får mjuka läppar :)
Och luktar gott :D



Tjiiing folk :)<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0