Digestivekex

DET är vad jag äter just nu :)
Gott, om än lite små torrt sådär. Men man har ju mjölk till <3

Blev ingen uppdate igår som jag hade planerat, inget Desperate Houswives heller :/
Och VARFÖR, kanske ni undrar, hur kommer det sig att jag missade de två viktigaste sakerna i livet?

Jo såhär var det...

...Igår kväll satt jag mysigt ihopkurad i en stor, gosig fåtölj framför braskaminen, det var varmt och skönt och jag "pluggade franska". Nu var det ju så att jag var lite små sovig i huvudet sådär som man kan vara på kvällskvisten. Så runt 19.55 somnade jag och sov gott tills pappa kom och väckte mig vid 22.00. Då masade jag mig långsamt upp för trappen, borstade mina tänder som hastigast och dråsade sedan ner i en mjuk mysig säng i min "I<3London"-tröja.

Det var alltså anledningen till varför jag missed out on Desperata och inte hann blogga :)

Annars hade jag en rätt chill dag igår, mest slapp-lektioner i skolan. Sen stack jag till Bryce en liten stund efter skolan innan han skulle iväg på Amon Amarth konsert med Dan.
Vi spelade biljard (vemvannvemvannvemvann? jaglovarjagvarheltotroligtbrajagvanninteallsbaraförattbryceråkadeskjutaidensvarta :o) och sen myste vi en stund innan vi vandrade mot bussen.
Vad det inte blev några mellanrum :)
Hoho, vad jag är tuff 8)

Det är himla bäst att hänga med Bryce, jag bara skrattar hela tiden och är helt glad :)
Han säger kul saker och är bäst överallt 8)


Jag hade förresten inställd franska idag, bara så ni vet. Jag gick upp 05.30 för att ta bussen helt i onödan och var på skolan 1 timme och 45 min. innan jag började :@
Men jag kan konsten att roa mig själv så jag målade en borg med massa torn, en polkagris och en drake :)
Ett av tornen var prickigt och hade en rosett.
Hade planerat att ta kort på det och visa er, men kameran är borta as usual.
Eller aa, borta och borta, det är bara jag som inte orkar leta efter den :)

Sen var det normal dag, rätt tråkigt, vi ska börja skriva egna låtar på musiken och sen lekte vi med lite andra lektioner och så var dagen slut :)
Följde Bryce och Evans till gymmet och sen vandrade jag ensam till bibblan där jag satte mig och läste en bok om vad man ska tänka på när man flyttar hemifrån. Läste där i typ.. 2 timmar kanske?
Med mig från bibblan fick jag New Moon på ljudbok :G
Tänkte att jag skulle lyssna på den på engelska innan filmen kommer ut :)
Bara för att liksom :)

Nu lyssnar jag på Glassigt - Mange Schmidt
Den är rätt chill ändå, och en viss amerikan gillade den 8)


mhhahaha...rispåse.. x) 



Slurp, känner för att ladda upp bilder men jag tar ju aldrig några :O
Ska leta lite i mina mappar och se vad jag kan luska fram höhö ;D

   
I väntar på flyget till Looondooon<3
Mumma unt Nose på bilderna, om ni inte såg det :)


Tjiiiiiiing :)<3


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0