Mums-Dag

God Afton Lekisar :)

Här sitter jag med en mysig huvudvärk och har rätt tråkigt :)

Kom hem från Mars för ett tag sen fast jag har inte riktigt hunnit komma på något att göra än. Så jag sitter och har tråkigt ist :) Det är så det ska gå till!

Jag har varit hos Mars typ hela halva dagen, vi har haft rrrroligt :D
Suttit vid datorn typ hela tiden och sen åt vi nudlar en stund och lite annat kul. Vi spelade in videor med Mumsens cam och det var typ sjukt kul att leka med alla olika effekter. Ni kan se resultatet själva http://marshie.blogg.se/2009/october/antligen-har.html :) ♥
För att vi skulle kunna lägga upp den på bloggen blev det ju att vi numera finns att hitta på Youtube, det har ni väl längtat efter? :D
Observera bara att vi har Ank-effekt på videon och att det var den första av alla inspelade så den var ju inte så otroligt väl genomtänkt. Inte för att någon av videorna var genomtänkta, men ändå x]

Massa kul hade vi i alla fall, och min moppe var jätte snäll på vägen hem och hade inget emot att starta även om den var varm när jag hade tankat. (Alla andras moppar hatar att starta när det är kallt, men inte min moppe inte, den strejkar bara när det är varmt)

Det är grejer det!


Tror jag ska vandra till min säng typ nu, käka ibumetin, ta fram min bok och gosa ner mig en stund inan jag tänker SOVA, även om klockan bara är 10 eller vad den nu är :)
Min dumma förkylning gör att jag är trött hela tiden, och jag tror att jag överanstrände mig lite hos Mums idag så jag behöver nog sova rätt snart :)
Bara för att det är lov ska man ju inte vända på dygnet så jag är ju jätte duktig! :o
Fast jag går och lägger mig (somnar, jag hinner faktiskt oftast somna innan jag har gått och lagt mig, t.ex. i soffan/ på köksbordet/på toaletten m.m) tidigare nu på lovet än jag brukar göra på vanliga veckodagar :o

Känns inte som att jag riktigt har tänkt igenom mina sov-vanor.. fast nu kanske jag är helt jätte utvilad när vi börjar skolan igen, om jag nu lägger mig så tidigt och är så himla duktig :)



Kom just ihåg att jag och Mumsig var helt sjukt coola innan vi skulle leka imorse :)





Facebook är det bästa jag vet :)


Så nu ska jag bara mata mina fiskar och sen är det godnatt :D


Tjing :)

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0