Fredags-Planer

Tjing igen :)

Jag och Ronja ska på Michael Jackson - This Is It på fredag och vi tänkte att vi skulle ut och äta efter :)
Nu har vi hittat en restaurang som verkar bra och den ligger helt okej i förhållande till var bion är :)



Så Ronja, nu kan du se att det inte är så långt att gå, om du nu kan se mina rätt otydliga röda streck ^^




Längtar :G ♥

Blev liite fail när jag skulle försöka göra det här MJ kollaget men han är så bäst att jag inte bryr mig om att bilderna inte är sjukt perfekt ihopsatta :)


Tjäng :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Mmm M.J <3

2009-10-27 @ 17:51:05

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0