FrrrredaggggggGg

Tjiiiing :)
Idag har jag simmat med Dom Två Monster-Pojkarna (Noss och Mums) :D
Fast jag har tänkt lite, och egentligen spelar det ingen roll att jag simmar? Jag äter ju massa skit så att jag blir fet anyways? :)
Jag hade gått upp ett kilo sen förra veckan när jag vägde mig i simhallen (Y) Så uuuunderbart kul! Inte :)
Nu väger jag typ 64739498 kilo och 66 gram :)
Jag tror att min rumpa lider av något allvarligt "Jag-måste-samla-på-mig-allt-fett-syndrom" :/
Samma sak med mina lår och magen :)

Superkul!


Nej men nu ska vi inte vara såna :) Inget roligt att bara läsa när jag klagar? Nääej tänkte väl det.


Jag lyssnar på Hear Me Now - Framing Hanley
<3

Vad det var svårt att komma på saker att skriva om nu då?

Bryce har vart borta på nån utbytesstudent-sak i 100 år, så skolan har vart rätt så dötrist torsdag-fredag.
Jag saknar honom ^^


Allt jag photoshopade igår blev as kasst förresten :)
Jäääää 8)
Efter ett tag tröttnade jag totalt och här har vi resultatet:


Såhär kul hade Folh en blåsig torsdagskväll i början av oktober.

*Jag äter nån pryl i simhalls-caféet*
Mums: Vad är det i den?
Jag: Skumm typ..
Mums: Mmm..
Jag: Det är inte så gott..
Mums: Skumm är gott men inte det runt..
Jag: Neej..
Mums: Jag gillar inte kokos
Jag: Det gör jag... men det är inte så gott ändå..
*äter klart*

Varför äter jag saker jag inte ens gillar?
Jag kommer drabbas av svår fetma inom de närmaste veckorna känner jag.



Tjääängis 8>

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0