Gomorron Gomorron Gomorron!

Hallå kompisar 8)
Hur mår ni idag?
Jag mår faktiskt bättre än igår och har haft en väldigt trevlig start på dagen så just nu struntar jag i att jag är sjuk :)
Vaknade übertidigt, redan halv 8 :o
Men jag kunde inte somna om så jag satte på mig myskläder, gjorde frukost och drog mig mot TV:n med min Twilight-DVD i handen. Ni ser åt vilket håll det lutar va?
Aa, det blev att jag satt och mös med Twilight fram tills typ.. nu :)
Himla bra start på vad som annars skulle ha varit en vanlig trist måndag :)
Nu blev det ju istället MysMåndag.


Oh, igår var jag lite godissugen, så jag gjorde kokosbolls-smet (jag är för lat för att göra kokosbollar, vem orkar rulla bollar när man kan äta med sked?). Men så åt jag inte upp allt igår, så jag kunde käka lite efter frukosten idag :G
Livade ju upp dagen ytterligare måste jag säga :D


Oj, glömde att jag bloggade :o Nu har det gått typ.. 40 minuter :)
Och jag börjar få tråkigt, fiskarna är matade, bloggarna är lästa och jag har inget godis.

Menmen, får la roa mig på något annat sätt, typ Phs eller nååågot :)


Tjängis :)<3 


Kommentarer
Postat av: marshie

Lek.. med mig.. sjunger :)

2009-10-26 @ 11:02:24
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0