Gosig

Hej igen :)
Nu är jag nyduschad och gosig :)
Jag är på helt kramigt humör också :)

Engelskan är nästan klar, även om jag inte fick ihop riiiiktigt 2 sidor så känner jag att det får räcka nu:) Och så har jag nästan gjort klar min samhälls-sak som skulle vart klar v. 38 ^^ Jag och även hunnit plugga till spanska provet på onsdag och så har jag fattat hur Fronter funkar så att jag kunde ladda upp min franska-grej :)
Läst i mina svenska böcker har jag gjort också :)
Riktigt jävla produktiv har jag varit idag :)
Fast en hel dag framför datorn har gett mig huvudvärk och choklad-sug x)

Oj, nu börjar Bourne Ultimatum :O
Jag vill se den, men hinner inte :(

Tjäng<3

Kommentarer
Postat av: marshie

Ser du ingen skillnad? :OO

2009-10-04 @ 21:36:55
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0