HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJ... Tjinge 8]

Som rubriken säger... Hej :)
Vill ni veta en sak?
Nähä, det ville ni visst inte..
Men ni ska få veta det ändå :)
Det är såhär, jag är sjuk.
INTE KUL :(

Så just nu gör jag inte så mkt, lyssnar på FF med Kent och försöker blir frisk. Det sistnämnda går inte så bra.

Jag har ju varit lite småkass med uppdateringen senaste dagarna så förbered er på ett rätt långt inlägg :)


I onsdags efter skolan lekte jag, Näsan och Mömsi iväg till Espresso House där vi satt och fikade i typ 100 år, Linnéa mös med oss en stund också.
HAhaha, det var lite småkul när hennes mobil ringde för min första impuls var att så fort som möjligt springa iväg och ta mig bort från ljudet. Så jag hann resa mig lite halvt från stolen innan jag fick kontroll över situationen igen.
Snacka om att någon här har lite för stark flyktinstinkt x]
Nrä vi hade fikat klart gick vi för att kolla hårfärg/toning åt Näsis men det slutade ist med att jag och Möms köpte hårfärg till oss själva och Nose skulle köpa någon annan dag.
Konsten var inställd så vi tog bussen hem tillsammmans med våra Hello Kitty klubbor, gott :)

I torsdags hade jag tusentals lektioner, eller aa, kanske inte tusentals, men sisådär 2 st iaf :)
Efter det hade vi 3 inställda och gick till Lindälv för att göra något som ingen fattade, iaf så lyssnade vi på en föreläsningen av en kille som vill bygga ett hus på månen. Sen tog vi godis på nån utställning eller något och så gick vi hem för att det inte var kul mer :)
Jag var übertrött hela dagen och eftersom vi skulle ha Geografi prov dagen efter hade jag bestämt att jag absolut skulle åka raka vägen hem efter skolan och plugga.
Vad tror ni jag gjorde?
Åkte hem till Bryce ofc :)
Vi "pluggade" tillsammans en stund, men det var lite krångligt eftersom hans bok är på engelska och massa sånt, så vi gav upp pluggandet och lyssnade på musik istället.
Dansade gjorde vi också :)
Sen kom man hem lite senare och somnade med huvudet på köksbordet :)

I fredags hade vi as lång håltimma för att man fick gå direkt när man var klar med Geo-provet (som faktiskt gick helt O-K), vi vandrade omkring lite, lekte, åt lunch och lekte mer :)
Sen var det matte men vi kollade på 3VENT:s pryl ist, dom hade nämligen anordnat "Freaky Friday" i skolan, folk var utklädda och sånt. Så vi kollade vem som vann utklädnings-tävlingen och så var det lite uppträdande och så.
Franskan var en enda lång väntan på att lovet skulle börja, och längtan efter bästisarna och simningen ofc 8]
Inte för att vi simmade fruktansvärt mkt, alla tre hade ont i magen och mådde allmänt kasst, så vi flöt mest omkring och lekte :)
Buss hem till Idol, Nicke-boy åkte ut! Jag dog :(
Våran stackars älskade lille Nicklas-bästis :/

Igår var det först jobb på morgonen sen stannade jag hos Näsan och färgade henne till Brunetten Brunte :)
När det var klart stack jag hem.

*Direkt när jag kom innanför dörren hemma*
Jag: Mamma, jag har bestämt mig, jag vill klippa av mig håret.
Mamma: Jaha, okej. *läser*
Jag: Men jag måste göra det fort, innan jag ändrar mig.
Mamma: O-K.. *försöker fortsätta läsa*
Jag: Mamma, kan du klippa mig, nu?
Mamma: Visst, jag kommer väl ändå inte få läsa något nu..

Så då rök ca 15cm av mitt hår, men jag vill klippa av det lite till, så att det är i höjd med nyckelbenen ungefär.
Trodde att det skulle locka sig massor för det gjorde det sist jag klippte det så pass här kort, men det är faktiskt ganska rakt. Inga lockar här inte :)

När håret var av gick vi hem till min kusin (Paaaaakee!) på kalas, där fick jag kakor och fanta och massa gott :)
Morgan trodde att jag var jätte vuxen och drack kaffe, men jag hade bara fanta i en kaffekopp :)
Så cool är jag 8)
Runt 19.00 lämnade jag da kalas och gick hem till Näse-pojken för att kolla på Blog Awards med Den och Mumshhhhig. Blog Awards var helt jätte kort så sen kollade vi på nån serie som hette Dollhouse som var helt as tuff? :O
Vill se mer :)


Idag jobbade jag igen, det var blött, väldigt blött.
När jag kom hem kändes det som att jag hade vart och badat med kläderna på.
Så jag vred ur mina jeans, hängde upp skorna med klädnypor i tvättställningen, tog på torra kläder och satte mig med varm o'boy här framför datorn :)
Så här har jag suttit ett tag nu, har matat mina fiskar på FB, kollat bloggar och sånt mys :>

Nu tror jag att jag bara ska sitta här en liten stund till och sen vill jag kolla på film, hade tänkt kolla Twilight men jag tror jag väljer nån komedi ist ^^
Eller så startar jag upp Photoshop och leker lite :)
Har inte haft tid till det på flera år känns det som :o

Tjing :)<3  

Kommentarer
Postat av: maria.k

NÄ. Jag vägrar LP 8D

2009-10-25 @ 14:44:04
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hallå - kort på håret då?

2009-10-25 @ 17:00:22

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0