IGÅR OCH IDAG OCH ANDRA DAGAR

Jag: "ÅH NEJ NOSSIE! Det kliar!" *kliar mig på ögat*
Nose: "ÅH NEJ!" *kliar på min kind*


Så otroligt tuffa var vi innan vi simmade igår :)
Fast egentligen så simmade vi inte särsklit intensivt, vi bara lekte. Vi bubblade inte ens :O
Vi var nog rätt trötta :)

När vi hade simmat så stack vi till The Näsa och kollade på Idol, Nicke gick vidare, yayy :D
Vi var übersoviga så vi bara babblade lite efter Idol sen gick vi och la oss i Nossies rum på ooootroooligt bekväma luftmadrasser :) Det var bara helt underbart att sova på en alldeles för mycket uppumpad madrass som var helt hård :)
Men sen på morgonen pyste jag ut lite luft så det blev bättre :)

Efter att vi hade legat och degat i 1 timme eller 15 gick vi upp och fixade frukost och kollade på Kenny Starfighter<3
Kenny-Man är typ bäst :)

Sen blev det att me unt Mumsig stannade hos Nose i 17 år till innan vi pallrade oss hemmåt.

Hemma blev det att sitta och teckna medans jag lyssnade på New Moon på ljudbok :)
Supermys, hade ansiktsmask också.

Och Nose, Mums, jag gjorde inga läxor :) Precis som jag sa :]
Jag kan ju alltid göra dom imorgon ^^


Tänk vad jag har varit dålig på att uppdatera senaste dagarna typ.. ingen update sen SH:n i torsdags :O

Förrsten på tal om i torsdags, jag och Bryce var aldrig på bio för vi kom på att han hade det lite knapert på penga-fronten för tillfället. Så vi vandrade runt i Kba ett tag och sen myste vi iväg hem till honom och lekte där ist :)
Jag vann på biljard för att han failade med den vita bollen :)
Jag fattade egentligen inte riktigt vad som hände men han sa att jag vann :)


Jag hade planerat att måla naglarna idag, men det blev inte av :O och jag vill göra på ett speciellt sätt men då behöver jag ett svart nagellack och mitt är slut ;(
Mumma hade ju med sig ett svart till Näsan men det blev aldrig att vi lekte :|
Aja, får la hitta på nått annat kul med the naglar 8]


Varför har jag aldrig några bilder att ladda upp? :o :O :o
Får la ta och leta upp nån het mysbild på mig, Näsan och Mums, eftersom det är dom jag har tillbringat helgen med so far :) Eller bara massa gamla cp-bilder :D


Mina tjäjer det där, så här engagerade var vi när vi pluggade grammatik förra hösten :)



Oj, liten Fia :) för typ 2 år sen haha :D


Tuffast ever :)


Bästis #1


Bästis #2



Men herregud, nu har det tagit mig 2h och 40min att skriva det här inlägget xD
Jag bara blir avbruten hela tiden, och sen gick jag och hämtade en macka förut och lite sånt x]

Jag är seeeeg jag vet :D


Jag och Nose är tuffast ever!
(spansk konversation från MSN)

FiaLöfmark. säger:
jag vill ha chocolate por favor!

- Sowp. säger:
Här får tú

FiaLöfmark. säger:
tack :)

- Sowp. säger:
de nada

FiaLöfmark. säger:
Una casa

- Sowp. säger:
El perro es negro

FiaLöfmark. säger:
Vivo aquí en esta casa

- Sowp. säger:
Vivo en los pantalones y tengo once manos :)

FiaLöfmark. säger:
jag vet inte vad manos är ;(

- Sowp. säger:
händer :)

FiaLöfmark. säger:
åh gott :G

- Sowp. säger:

FiaLöfmark. säger:
buenos días

- Sowp. säger:
Me gusta mucho ir a una gato

FiaLöfmark. säger:
me gusta los pantalones

- Sowp. säger:
Tiene un desnudo fantasma?

- Sowp. säger:
una*

FiaLöfmark. säger:
sí, sí una desnudo mucho grande

FiaLöfmark. säger:
vad är desnuda fantasma?

- Sowp. säger:
Hahahahahahah x]

FiaLöfmark. säger:
vad sa jag btw?

- Sowp. säger:
Jag frågade: Har du ett naket spöke?

- Sowp. säger:
du svarade: Ja, ja ett naket mycket stort xD


Så går det till när man är på lite spanskt-humör :D

Noss lärde mig två nya grejer :)

un sapo pegajoso - en kletig padda

Jugar con migo - Lek med mig

Shit vad tufft :D


Men nääe, det här inlägget är typ 2 år långt nu så jag ska sluta skriva :D


Tjäng  :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0