JAAAATACK :G

FörstaLedigHelgenPåFemVeckor :G
Fy fan vad gött :G
Jag behöver inte ställa min väckarklocka imorgon, känns helt otroligt underbart :D
Fast jag ligger efter med 7 miljarder grejer i skolan så det får la blir en Ta-igen-allt-jag-har-missat-pga.-dagdrömmeri-helg x)
Jag är typ seriöst bäst på att dagdrömma? Värsta experten, jag övar minst 23 timmar och 59 minuter varje dygn :)

Nu har jag inte uppdaterat sen i tisdags, vad jag är dålig egentligen? Jag gör sådär hela tiden, bloggar en del några dagar, gör uppehåll typ 3 dagar  och sen ber jag om ursäkt för att jag inte har orkat blogga xD
Jag är helt enkelt rätt kass :)

Iaf, det har väl inte hänt så fruktansvärt mkt de senaste dagarna?
Hämta bio-biljetter och konst i onsdags. Bryce igår :G och simma idag :)
HAhahahaha, innan jag och Nose gick och simmade frossade vi lite med Mums i simhalls-cafét, det var gott :)
Och sen var det himla kul xD

*Noss och jag går för att köpa mer att tugga på*
*börjar göra massa miner åt varandra (as usual)*
Noss: "Fan vad ful du är"
*ASGARVAR*


Så extremt sjukt kul xD
Fast ni fattar säkert inte :) Men aja, det var hur roligt som helst, bara så ni vet :)

Inne i simhallen höll Noss på att drunkna, vi flöt typ runt på badbollar och så släppte Noss sina för att vi skulle öva på att "flyta på egen hand" xD Och så bara hon sjönk, rakt ner, plopp :O :D
Det var rrroligt :D
Sen simmade vi massa seriöst, bubblade, duschade och bastade :)
Supermys i simhallen :D
Och tvål, det är grejer det :G
HAHAHAHhahaha x)

Jag pekade fuck-you åt en bebis :O Shit vad jag är hemsk, men så är det, sån är jag :/
:D

HAHAhahahaha, Noss!
Killen med drickan som kom när vi stog och pratade där vid pelaren xD
Typ Slurp :D


Btw så funkar ingenting när man inte har täckning på mobilen, man blir helt handikappad :O
Innan vi simmade gick jag och Mums runt halva skolan och letade efter Noss fast det visade sig att hon var på kungsmässan, när hon kom till skolan hade jag och Mums satt oss vid simhallen och Noss gick runt helt ensam överallt och letade efter míg :)
Om vi bara hade haft täckning hade vi kunnat smsa och säga "Hej Barnet, jag är här och leker", men nääääe nu var det ju så att 3 ville ha damp idag :@

KlagaKlagaKlaga, det är ännu en sak jag är rätt bra på :)


Jag har varit helt sjukt onyttig idag och ätit godis och grejjer men jag är fortfarande as sugen på choklad?
Helt upp över öronen sugen på choklad! :O
Eller kanske ner under hälen sugen på choklad?
Jag är så in bakom knäskålen sugen på choklad! 


Jag tror jag ska photoshopa lite :) Man blir ju lite inspirerad av Nose som gjorde ny design och så :)
Fast jag vet inte om jag ska fixa ny design eller bara skapa lite fler vampyrer till min samling?
Lutar nog åt vampyrer :D


Tjäääng :D<3

Kommentarer
Postat av: SimmKungen

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH x] x]

När man pekar fuck you åt bebisar och rapar.. DET är grejjer det :G

Vi är bäst på att simma 8D

2009-10-02 @ 22:49:15
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: marshie.

HAHAH ni är så jävla coola xDD

2009-10-03 @ 11:12:29
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: Ronja

peka fuck u åt bebisar xD

Jag har hittat världens godaste recept på kladdkaka:O

jag åt det med glass och varma hallon - trodde jag skulle dö - sååååååå gott !



Bio ja - this is it - taggad t tusen faktiskt :D

du måste returna mitt busskort as well^^

2009-10-03 @ 18:15:07
Postat av: Fiia

du får busskortet typ.. vet inte :) har det i min väska, bara att komma och hämta, jag vet ju aldrig var du är, och förresten, du är skyldig mig 105 spänn :)

2009-10-03 @ 21:58:37
Postat av: Anonym

Jag hämtar det .. imorron eller när jag har varit i england

Är för trött för att orka ta ett enda steg idag, fattar itne hur jag kan vara så trött fortfarande - borde vara frisk vid det här laget tycker jag



Darn^^ ska bringa pengar då as well

2009-10-04 @ 12:02:30

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0