Jag har ingen Ipod

Hej :)
Jag har gjort läxor hela dagen och jag fortfarande inte ens halvfärdig :)

Nu pratar jag med mums :)



Vi är precis som vi brukar :)
= Helt CP :D


Hallååå.. är jag typ den enda i hela världen som aldrig har ätit en kanelbulle på kanelbullens dag?
Räknas det att jag åt sockerkaka förut?
Nej, det gör det nog inte :/
Men om jag häller kanel på då?
Näääej.. fan också..
Jag får la ta och ställa mig och baka kanelbullar då!

Eller inte, för jag vill inte :)
Och läx-högen kallar igen, efter det här inlägget och en dusch :)


Btw, jag photoshopade lite igår igen :)

 

 

 


I första bilden byggde jag upp en mysig plus-modell.
I andra bilden skapade jag anorexia.
I tredje bilden gömde jag undan 50 kilo i en låda.

Hääääärligt :)


Nu blire nog dusch, det behövs kan jag säga :)


Tjiing :> <3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0