KnasLördag

Tjing barn :)
Här sitter jag och bloggar fast jag inte känner för det, äter ostbågar jag inte vill ha och lyssnar på en dålig låt på Spotify. Rätt kasst :] 
Übermys på det, men jag har ju iaf kollat lite True Blood idag, och ett avsnitt Family Guy så dagen är inte heeeelt kass :>

Egentligen var det tänkt att dagen skulle ägnas åt läxor, men jag har inte riktigt kommit igång på den biten ^^
Men det kommer, jag looovar :)


Igår var allt himla mys, kollade lite True Blood på morgonen, sen gjorde jag mig fiiin och vandrade upp till Ronja.
Där blev man bjuden på kladdkaka (som var helt sjukt god :G) och fick spela lite Wii :)
Onyttigheter och TV-spel var vårat sätt att ladda inför MJ - This Is It
Filmen var jätte bra och vi hade jätte trevligt, vi lyckades hitta till resturangen där vi hade bokat bord. Och vi kom in också, dom var väl inte überglada över att jag var nder 18 men det gick bra ändå :>

När vi hade ätit våra Caesarsallader tog vi spårvagnen till Centralen, och vi kom inte vilse :o
Okej, vi hade extremt bråttom och fick springa till pendeln, men det som räknas är att vi hade såna jävla skills att vi faktiskt kom dit vi skulle.
Vi talar ju om de två tejejerna som gick vilse inne på nordstan (vi hittade inte ut).
Det är grejer det :)


Jag har rätt tråkigt, huset är tomt för att alla folk är ute någonstans och plockar svamp, och jag har inget att göra. Eller jo, jag har massor att göra, men inget jag vill göra :)


Oj, nu kom alla människor hem, dom har handlat :) Undrar och dom har fått för sig att kanske köpa något till mig? :]
Ser inte ut så :^^


Men Okkk, jag känner inte för att blogga mer (:


Tjinngngngngngng<3


Kommentarer
Postat av: Sowp.

OkOk, men jag kollar från casttv (: Man kan se massa olika serier där och kvaliten funkar finfint 8]

2009-10-31 @ 19:23:36
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0