"Kom igen kompisen!"

Citat av Nossie som rubrik :)

Hej folk, här hänger jag med MW och Spotify :)
Det är grejer det, eller That's thing that, som jag och Nose så coolt har översatt det till :)

Idag har jag gjort massa saker, tror jag :)
Vaknade lite innan 1 (jag sov nästan 12 timmar! = trött?) och så fixade jag mina naglar, fransk manikyr it is :)
Efter nagelstylingen blev det lite läxor (!!) och sen så var mamma så snäll att hon skjutsade mig till Mums :) Hade aldrig orkat moppen i det tropiska (fast kalla) monsunregn som har härjat här i Onsala idag :)
Noss kom också till Mömset, vi kollade på Scary Movie 3, åt godis och lekte lite vid datorn :)
Myskväll helt enkelt :D
Åååååhh Yummi Yummi :G
HAHAHAhahahaha! xD

Tänkte att ni kanske vill se bilderna jag redigerade igår? :)
Dom blev väl inte suuuuper och så, men ändå :)
Och alla är inte vampyrer :)
Eller aa, "alla" är Mars på varenda bild :D
Mums döda mig inte för dom 2 sista ^^










HAahaha, jag tror Mums kommer döda mig rätt hårt för den näst sista bilden ^^
Men den blev rätt kul så jag vill visa upp den för allmänheten x)

Juste ja, ni kan få se en närbild av tänderna på sista bilden med :)



Blev rätt nöjd med dom :D


Men nääe, vad säger ni? Ska jag ta och starta Phs och redigera lite till? :)
Tror jag gör det :D


Tjinge, som man säger :)<3

Kommentarer
Postat av: marshie

Men visst är jag HET?! xDD HAHAHA

Nice redigering ;)

Näst sista bilden, och typ sista med dubbelhakan är ju .... inte helt okej :@ xDD

2009-10-04 @ 11:36:13
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0