"Living in harmony with the spirit of the mountain called monkey"

Gorillaz är bra tycker jag, helt sjukt coola :)
Fire Coming Out Of The Monkey's Head

Jag har kommit på att om jag håller mig kvar här hemma till typ 2 så är mamma hemma då, och hon kanske äntligen har tid att göra mig brunhårig :o
Och klippa av håret lite till :)
Har inte visat någon bild på hur det är just nu men nu kan kolla Mumsens blogg så ser ni hur det såg ut igår :) (= Nytvättat, oborstat och instoppat i en dromedar)
http://marshie.blogg.se/2009/october/mit-da-folhie.html


Kan inte mamma komma hem Nu?
Jag vill bli brunett :D

Och ha kortare hår 8]


TjingTjingTjing :D<3


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0