"My doctor says 'Take It Easy!'"

Chain Of Fools - The Commitments

Myslåt :)

Vill ni veta en sak?
Jag är extremt sötsugen och har värsta mensvärken (Y)

Så nu TÄNKER JAG gå och leta upp resten av äpplepajen från igår, ta fram glass, blanda C-vitamin sak i vatten, äta en ibumetin och bara slöa.
Borde egentligen göra läxor... men jag VILL INTE.

Funderar på att kanske kolla Twilight? (<3)
Kan kolla på TV:n här nere för folk är ändå inte hemma.
Fast jag kollade på Twilight för inte alls längesen, ska nog kolla på Hipp-Hipp ist ^^
Eller Nile-City?

Aja.. får la se vad jag känner för när jag har studsat iväg till hyllan med filmer 8)


Oj vad jobbigt det blev nu, jag behöver ibumetin NU.


Tjiiiiiiiiiiing<3

Kommentarer
Postat av: Marshie

Jo det iofs.. :)

Borde ju kunna fråga dom på stället där man köper extensions hur man gör x]..

Känns som att dom kommer synas typ mycket för att jag har så tunnt hår? eller jag vet inte xD

men jag tror faktiskt att jag tänker köra på med den här hår idén ;) (Y)

2009-10-11 @ 15:50:20
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0