Nu Händer Det Grejer

OjOjOj, vad mitt hår är mycket kortare nu :o :)
Nu går det ungefär till axlarna, och det ser otroligt korkat ut när topparna lockar sig utåt :@
Det blir platta dom innåt varje dag (Y)
8]

Jag har även brun hårfärg över hela huvudet, är brunett om ca 20 minuter :)

Fast ni kommer inte få se någon bild förrän imorgon :) Om jag orkar ta kort på mig själv imorgon..
Aja, större chans att det blir ett kort imorgon än idag iaf.
Jag känner nämligen inte för att ställa mig och sminka mig just nu och jag ser helt otroligt skabbig ut, så kort får vänta tills imorn :D

Om ni nu ens vill se hur jag ser ut :) Ni kanske inte är ett dugg intresserade, eller så fasar ni över att ni kan komma att behöva se mig! :o
Stackars er :]







Tjingalong, nu ska jag steka pannkakor åt mor min och sen tvätta ur färgen och leka :)


Blubb :]

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0