ONSDAG

Tjing, idag är det onsdag, om ni inte redan visste det :)
Nu vet ni det iaf, och det är ju lite små chill att veta vilken dag det är, då vet man vad man borde göra, eller kanske vad man redan borde ha gjort eller vad man ska hitta på imorgon. Om ni inte hade vetat att det var onsdag idag (fast det vet ni för det har jag talat om för er) så kanske allt bara hade blivit förstört, ni aknske skulle ha missat ett viktigt TV program, glömt leka med era undulater, missat att mata fiskarna på Facebook m.m, helt enkelt; Livet hade gått under :)
Och det är ju inte så bra :)
Fast även om jag vet att det är onsdag så håller jag inte riktigt reda på vad jag säger längre 8]

OK, idag har det hänt saker, (= jag har haft lektioner) på the franska gjorde vi ett test och kollade på ord, på musiken satt jag och plonkade på ett piano och sen har vi haft lunch (korv-sak med sak och lite mer prylar) och nu sitter jag här i biblioteket och myser med grabbsen medans Bryce har utvecklingssamtal :)

Bara spanska kvar sen, och när den är slut blire fika-time med Nose och Mumsig :D
Läste på Mumsens blogg att vi tydligen ska fika på Espresso House, hade ingen aning om att det var bestämt, men det låter väl himla mys. Chai är gott :)


Spelar Cube Field igen, det är rätt kul, fast massa svårt, jag har inte lyckats slå mitt gamla rekord än, men det kommer! 8D


OkOkOk, lek snällt, sov i snö, bo här, TJINGE

:D<3

Kommentarer
Postat av: marshie

Det är inte Onsdag idag :)

2009-10-22 @ 18:51:43
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: Sowp.

Hej FolHiE :G

2009-10-24 @ 14:59:12
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: maria.k

Ja bästis det har jag gjort :)

Det är typ super-rött :)

Fast du får seeää på Tisdag LP

2009-10-25 @ 14:18:41
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0