Ooo-Kkkkk

Klet :)

Lovade ju bilder på mina naglar såååå....





Jag är übercool :)

Idag har jag jobbat igen, det regnade och var kallt och dumt. Tråååkigt... sen gick det rätt kasst också, fast jag märkte inte hur dåligt det gick förren jag nästan var klar. För medans jag cyklade omkring höll jag på att designa ett hus i Sims i huvudet så jag tänkte inte så mkt på vad jag gjorde x)
Men så visade det sig att jag typ inte hade fått sålt något alls ^^

Menmen, efteråt satt jag och Noss och kladdade i en tidning och typ strök över massa ord så att det blev helt sjuka meningar :)
KulKul :D


Nu borde jag ju göra SH då, men jag vill inte :)
Tänker gå in på Fejjan istället LP


Tjing :)<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0