Ostbåge 8)

Hallå i stugan :)
Hur mååår ni?
Som katter i en grön låda med nersmetade fönster?
Kunde väl tänka mig det :)

Idag har jag har en sådär småchill dag, jobb först i iskalla 6 grader, mina händer ville dö, sen kom man hem och åt hönökaka och lekte med Rubiks en stund :] (inte alls totalt Rubiks-nörd)
Seeeeen gjorde jag... öööh?
Ahh! Jag var duktig! :) Jag städade badrummet på övervåningen så att det blev jätte rent och fint :)
Och nu sen typ.. 14.45 har jag målat mina naglar. Fransk Manikyr it is, fast jag har bytt ut dom vita topparna mot silver. Och så satte jag på såna där kul nagel-klistermärken-prylar 8)
Kanske laddar upp bild sen om jag orkar, och om jag hittar kameran förstås :)


Alltså mina senaste bilder i Phs är verkligen inte okej...
Jag får nog ta en paus tills min inspiration kommer tillbaka x)


Bästis Nose


Klethelg :)<3

Kommentarer
Postat av: MARSHIE.

Hahah Nose-ie med bästa särbarns blicken :D <3

2009-10-10 @ 17:03:10
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: marshie

Jag kan ha rött över och blont under :GG

Jaaaaa... :) nää men jag vill ha typ långt rött hår, extensions är ju en möjlighet :G Om man vill riskera att bli fjowrtizz och att det typ syns och håller på :G

2009-10-10 @ 17:52:26
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: Sowp.

Hej :)

Jag är coolast ever :O Kaaaaaaaaaaaatttthher :G Jag kommer inte på något kul att skriva :)

Hejdå :)

2009-10-10 @ 18:06:55
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0