Ren som en ödla

Hej :)
Jag har precis duschat så jag är ren och mysig nu :)
Gjorde en ansiktsmask också så jag är helt len i ansiktet :)

Jag har varit sämst på att uppdatera i typ 1000 år, men det ska det bli ändring på!

Jaaa... vad har hänt hela veckan?
Vi kör en sån där mysig "uppdatering-om-varje-dag-sak" :)

Måndag:
Läxor och chill framför TV:n

Tisdag:
Mys hos Bryce hela eftermiddagen och kvällen och sen jäääätte bråttom hem till Desperate Housewives
Omg, Han gifte sig med Susan :o

Onsdag:
Fika men Den Mumsige och konst

Hahahahah, det var så himla kul när jag unt Mumsig Nr1 var på Kungsmässan :D
Vi satt untanför Linnéas och myste i fåtöljerna och så såg Mums ballonger som speglades i ett fönster, och dom ballongerna såg ut som manliga könsdelar xD
HAhahahaha, det var så sjukt kul ,och så var det en skylt precis under där dom bjöd in barn att sitta och måla.
Typ "Hej kom till jätte ballong-penisarnas land och måla prylar!"
HAHAhahahahah!


Sämst humor ever :G

Sååå, eftersom jag är läx-fri idag tänkte jag att man kanske kan unna sig att öppna photoshop i några sekunder :) Kanske redigera en bild eller två och bara mysa sönder :G

Shit vad jag är cool :)


OCH JUST DET JA!
GISSA VEM SOM LÖSTE SIN RUBIKS KUB IDAG???
JO   J  A  G ! ! !
HAH!

:G

Fyfan vad fräck man kan vara :G


Tjing, Phs kallar :)<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0