Söndag Idag :)

Idag:

Pappa: Gör du läxor nu?
Jag: Typ.. fast jag ska på toa först..
Pappa: Nej! gå inte in där!
Jag: Va..?
Pappa: Jag måste hämta mina byxor och du sitter alltid på toa så länge.
Jag: Men jag läser ju...


Igår Natt:

Pappa: Du borde sova.
Jag: Nej jag vill inte.
Pappa: Men det är sent.
Jag: Nej jag vill inte.
Pappa: Aja, jag går i alla fall och lägger mig nu.
Jag: Nej jag vill i... va?
Pappa: Va?
Jag: Godnatt.



Och den stora frågan:

Vilken ska jag välja? Den första eller den som är live?




Hej :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag: Nej jag vill i... va?

Hahahahahaha - klockren faktiskt

2009-10-04 @ 17:02:44

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0